Udalak irailean argitaratzea eta urte honen amaieran obrekin hastea espero du

Oraingoz, lehenengo eta hirugarren faseei dagozkien bi trazadura errealitate bat dira jada, baina bigarrena falta da oraindik, anbizio handikoa eta korapilatsuena beharbada. Proiektua 2024ko abendutik dago idatzita. Hiru zatietako aurrekonturik handiena du, 1,2 milioikoa, eta udaletako iturriek baieztatu dute lizitazioaren azken xehetasunekin ari direla, uda ostean argitaratzeko. Obra horiek hamar hilabeteko iraupena izango dute, etorkizuneko bide berdea urte barrurako errealitate izan dadin, hau da, 2026ko bigarren seihilekorako. Ibilbide batek Ermodo eta Olleria kaleak lotuko ditu, Trenbide kaletik paraleloan eta Mañaria ibaiaren gaineko burdinazko zubia zeharkatuz, eta duela gutxi eraberritutako Musika Eskolaren atzetik igaroko da.
Irailerako
Beste bi faseak joan den apirilean amaitu ziren, proiektuaren hasierari zegozkion obrak, Trenbide kaletik Ermoko elkargunera eta Olleriatik Untzillatx kaleraino.
Proiektu hau Euskal Trenbide Sarearekin (ETS) 2024ko apirilean sinatutako lagapen-hitzarmenaren barruan dago. Hitzarmen horren bidez, Durangok 9.300 metro karratu baino gehiagoko azalera liberatua jaso zuen trenbidea lurperatu ondoren. “Proiektu hau Durangorekin eta bertako herritar guztiekin dugun konpromisoaren isla da. Legegintzaldia hasi zenetik, argi izan genuen espazio horren eraldaketa ez zela soilik hiri-premia bat, baizik eta aukera estrategiko bat durangarren bizi-kalitatea hobetzeko. Emandako hitza betetzea eta Durango batuago, irisgarriago eta bizigarriago baterantz aurrera egitea izan da gure lehentasuna “, esan zuen alkateak.
Orain, dena aurreikusitakoaren arabera badoa, irailean egingo da bide berde hori osatzeko lanen lizitazioa. Udaleko iturrien arabera, lanak datorren urtearen amaieran edo hasieran has daitezke, 2026ko bigarren seihilekoan amaituta egon daitezen. Horrela, 2026an Durangok hainbat hamarkadatan herria zatitu zuen trenbide-orbaina ezabatu eta berdez gogoratu ahal izango du.
Histórico: