WhatsAppen eskuragarri dago eta hiriko 80 saltokiri buruzko informazioa eskaintzen du
DURANGO | Dendak Bai Durangaldeko merkataritza, ostalaritza eta zerbitzuen elkarteak AMARI Durango zerbitzu berria aurkeztu du, tokiko merkataritzari buruzko beharrezko informazio guztia emateko. Beraz, adimen artifizialean oinarritutako laguntzaile birtuala da, WhatsApp bidez eskuragarri dagoena, eta tokiko negozioen ikusgaitasuna hobetzeko eta egungo informazio-eskaeretara egokitzeko balioko duena.
Prentsaurrekoan, Alex Palacios Dendak Baiko presidenteak eta Leire Legarreta We Are Clickers enpresako (proiektuaren garapen teknikoaz arduratu den enpresa) CEOak tresna berriaren nondik norakoak azaldu dituzte. “WhatsApp zenbaki baten bidez, nahi duen orok hainbat galdera egin ahal izango dizkio chatbot honi. Oraingoz 80 saltoki inguru integratu dira tresnan, baina eskuragarri eta zabalik dago Durangoko edo eskualdeko denda guztientzat. Azken batean, informazio-oinarri orokor bat egin nahi dugu, eta bezeroek jakin nahi duten informazioarekin elikatu “, adierazi du Palaciosek.
Bestalde, Leire Legarretak azaldu duenez, “funtsean eskaintzen diren produktu eta zerbitzuei buruzko informazio zehatzarekin trebatutako soluzio teknologikoa da, eta planteatutako kontsultei modu lagunkoi eta hurbilean erantzuteko gai da”.
Tokiko merkataritzari tresna berritzaileak emateko premisarekin, AMARI Durango gero eta ingurune digitalizatuagoan jaio da, non informazioaren berehalakotasuna giltzarri bihurtu den. “Aurreko esperientzietan espero zen eragina izan ez duten aplikazio mugikorrek eta online plataformek ez bezala, ikuspegi horrek sinpletasunaren eta irisgarritasunaren aldeko apustua egiten du, WhatsAppen erabilera masiboa aprobetxatuz, herritar gehienentzako eguneroko tresna baita”, zehaztu dute Dendak Bai plataformatik.
Dagoeneko eskuragarri
AMARI Durango, nagusiki WhatsApp bidez (747 445 235) eta datozen egunetan elkartearen webgunean (www.dendakbai.eus) eskuragarri dagoena, eguneroko galderak argitzeko aukera emango du, hala nola: «Non eros ditzaket Adidas zapatilak ?», «Non aurki dezaket 15 urteko neska batentzako opari bat ?», «Zer jatetxe daude irekita gaur asteartea ?», «Bada tokiren bat Durangon glutenik gabeko pizzak prestatzen ?».
Tokiko negozioen informazioan oinarritutako berehalako erantzunen bidez, tresnak erosketa-esperientzia erraztu eta hobetu nahi du, negozioetara pertsona gehiago erakarri, eta, horrela, Durangoko zerbitzuen ehun komertziala eta ostalaria indartu.
Oraingoz, AMARI Durangok tokiko 80 negozio baino gehiagori buruzko informazio zehatza du, eta askotariko sektore eta zerbitzuak biltzen ditu: elikadura, edertasuna, moda, argazkigintza, hizkuntza-akademia…
Avatar hurbila: “amama” digitala
AMARI Durangoren avatarra Amamaren irudian inspiratuta dago, konfiantza dugun amona horretan, eta beti du edozein arazotarako konponbidea, ikuspegi praktiko bat ukitu gizatiar eta abegikor batekin konbinatuz. Avatar ilustratu baten bidez irudikatuta, tokiko merkataritzaren ezaugarri den hurbiltasun- eta konfiantza-sentimendua indartzen du.
Proiektuak Durangoko Udalaren, Eusko Jaurlaritzako Merkataritza, Turismo eta Kontsumo Sailaren eta SPRI taldearen laguntza du.