DOT Durangaldea

94 655 00 33   info@dot.eus

Aldundiak «Bizkaia Gurekin» kanpaina abiatu du, Durangorekin

«Dos truchas con pasaporte» influencer-ek sareetan proiektatuko dute Bizkaiko zazpi eskualdeen aberastasuna

Endika eta Andoni, Sonia Perez Turismoko diputatuarekin
Endika eta Andoni, Sonia Perez Turismoko diputatuarekin

BIZKAIA | Bizkaiko Foru Aldundiak Bizkaia Gurekin turismoa sustatzeko kanpaina abiarazi du sare sozialetan, Andoni Sánchez eta Endika Amelibia influencer bizkaitarrekin lankidetzan. Kanpaina honek Bizkaiko turismo-estrategia markatzen du. Estrategia horren helburua da turismo inklusibo jasangarria, bereizia, identitatean, ondarean eta tokiko produktuetan oinarritua bultzatzea, turismoa desestazionalizatzean eta eskualde ez hain ezagunetara deszentralizatzean oinarrituta. Proiektua bi ideia nagusitatik abiatzen da: batetik, bertako biztanleek beren lurraldeko altxor ezkutuak ezagutzeko duten beharretik, eta, bestetik, tokiko influencerrek Bizkaiko aberastasuna nazioartean proiektatzeko duten boteretik.

Andoni Sánchez eta Endika Amelibia ezagunak dira estilo hurbilagatik eta hainbat publikorekin konektatzeko duten gaitasunagatik, eta lurraldeko 40 kokaleku baino gehiago zeharkatu dituzte, beren esentzia ikusizko eduki berritzailea eta erakargarria duten sare sozialetarako 90 pieza baino gehiagotan atzemanez. Sonia Pérez Ezquerra Turismo diputatuak nabarmendu du Bizkaiak sare sozialetan gero eta presentzia handiagoa duela legegintzaldi honetan, influencer ezagunekin egindako lankidetzei esker. «Duela gutxi, familia-turismoaren segmentuan lan egin dugu, eta aurretik, turismo inklusiboaren erreferenteekin eta prentsa-bidaia espezializatuekin. Lankidetza horiei esker, publiko berrietara iritsi eta Bizkaiaren irudia sendotu ahal izango dugu, helmuga turistikoa, askotarikoa, inklusiboa eta bisitari mota guztientzako aukeraz betea izanik, eta gure sareak indartuko dituzte@visitBiscay-ren instagram profilarekin, 165.000 jarraitzailera iristen baita.

Bizkaiko txokorik «instagrameagarrienak» erakusteaz gain, Bizkaia Gurekin kanpainak arreta berezia jartzen du bere eskaintza turistikoaren aniztasunean, mendi-ibiliak turismoan, ongizatean, gastronomian eta turismo kulturalean, besteak beste ikuspegi inklusiboarekin pasaportea duten bi amuarrain. LGTBI komunitatearen ordezkari izateagatik ere nabarmentzen dira, Bizkaiaren ikuspegi moderno eta plurala eskainiz helmuga gisa. Andonik eta Endikak aurkezpenean adierazi zutenez, «Bizkaiko Foru Aldundiarekin, eskualdeekin eta turismo-eragileekin lankidetza erabatekoa izan da, eta leku harrigarriak ezagutzeko aukera eman digu. Bizkaiak baliabide naturalak, kulturalak eta gastronomikoak ezkutatzen ditu, eta munduan zehar bidaiatzeko dugun esperientziarekin ere zaila da baliabide horiek berdintzea. Proiektu hau aukera paregabea izan da gure lurraldea modu berritzaile eta hurbilean erakusteko».

Utzi zure iruzkina

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude

Gune honek Akismet erabiltzen du zaborra murrizteko. Ikusi nola prozesatzen diren zure erantzunen datuak.

Scroll to Top