DOT Durangaldea

94 655 00 33   info@dot.eus

Zornotza eta Galdakao lotuko dituen bizikleta-pistaren lanak laster hasiko dira

Erletxe-Boroako bizikleta-pista egiteko 20 hilabete beharko dira, eta 16 milioi euroko aurrekontua izango du

Carlos Alzaga, Azpiegituretarako eta Lurralde Garapenerako foru diputatua.

AMOREBIETA-ETXANO | Carlos Alzaga, Azpiegituretarako eta Lurralde Garapenerako foru diputatuak jakinarazi du Galdakaoko Erletxe eta Larrabetzu artean bizikleta-pista bat eraikitzeko obrak hasi direla eta laster, etorkizuneko Erletxe-Boroako bizikleta-pistaren lanak ere hasiko direla.

Erletxe eta Larrabetzuko azpiegiturari dagokionez, 3,4 kilometroko ibilbidea izango du, eta espazio ireki, parke, lorategi edo basoetatik igarotzen da. Txirrindularientzako eta oinezkoentzako ibilbideak batuko dira hor, trafiko motordunetik erabat isolatuta. Gerora, aurreikusita dago oinentzako eta txirrindularientzako bidezidorrari jarraipena ematea, Lezamako, Zamudioko, Derioko hiriguneetarantz eta Zornotzarantz, Erletxe-Boroako bizikleta-pistaren bitartez.

Hain zuzen ere, azken pista horren lanak laster hasiko dira, eta helburua izango da auzo galdakoztarra, beste bizikleta-pistako industrialde beretik, eta Amorebieta-Etxano auzoa lotzea, Kortederra auzoan zehar. Guztira 4,5 kilometro izango dira, txirrindulariek eta oinezkoek partekatutako noranzko biko bidezidor batean.

Erletxe-Boroako bizikleta-pista egiteko 20 hilabete beharko dira, eta 16 milioi euroko aurrekontua izango du. Tarte hori Ibaizabal Bilbo-Zaldibar ardatzeko L1 enbor-arteria nagusiko linearen barruan dago, bizikleta-bideen xede-sarearen barruan. Enbor-ardatz hori 42,7 km luze da guztira, eta bertatik 138,96 km-ko bigarren mailako sare bat ateratzen da (Nerbioi – Ibaizabal – Arratia – Durangaldeko bizikleta-eremua).

Erletxe-Larrabetzuko eta Erletxe-Boroako bizikleta-pistek ibilbide alternatiboak sortuko dituzte, motordunen aldean, udalerrien arteko distantzia labur-ertaineko ibilbideetarako. Dena den, asmoa ez da soilik kirol-aisialdiko alternatiba bat izatea, baizik eta benetako alternatiba bat udalerri horien arteko edozein motatako joan-etorrietarako. Horrela, hiri-mugikortasun jasangarria sustatuko da, Bizikleta Bideen Lurralde Plan Sektorialean oinarritutako bizikleta bidezko mugikortasun-estrategiaren barruan.

Plan hori funtsezko tresna da mugikortasun-modu aktiboen ekarpenean, 2050 Euskal Agentzian ezarritako karbono-neutraltasunaren helburuan, bat etorriz EBren eta Parisko Akordioaren esparruan ezarritako helburuekin.

Utzi zure iruzkina

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll to Top